Blog

Wierzymy, że dobrą energią, cenną wiedzą i własnymi doświadczeniami zawsze warto się dzielić. Właśnie dlatego prowadzimy bloga Projektu Marka

15 lutego 2019 | tekst na 3 min

Dobra strategia to drogowskaz do lepszych wyników Twojej marki

Tu zespół Projekt Marka. Jesteśmy agencją strategiczną, a to oznacza, że lubimy realizować projekty przemyślane od początku do końca. Stąd pomysł, by nasz pierwszy wpis na firmowym blogu miał charakter powitalny.

15 lutego 2019 | tekst na 3 min
Read More
10 lutego 2019 | tekst na 3 min

Ostatnie warsztaty z cyklu #BułaDesign. Zobacz, co udało nam się zaprojektować!

                                                           ...
10 lutego 2019 | tekst na 3 min
Read More
21 marca 2018 | tekst na 3 min

Skuteczna komunikacja Twojej marki. Zacznij od tych trzech podstawowych zasad

Zastanawiasz się, co zrobić, żeby świat w końcu usłyszał o Twoim produkcie? Jesteś przekonany, że nikt nie chce słuchać, tego co masz do powiedzenia o swoim projekcie? Uważasz, że oferujesz najlepsze usługi, ale klienci nie potrafią ich docenić? Pomyśl, czy przyczyna nie leży w źle skonstruowanej komunikacji. Autor: Agnieszka Stefaniak-Zubko
Read More
15 lutego 2019 | tekst na 3 min

Dobra strategia to drogowskaz do lepszych wyników Twojej marki

Tu zespół Projekt Marka. Jesteśmy agencją strategiczną, a to oznacza, że lubimy realizować projekty przemyślane od początku do końca. Stąd pomysł, by nasz pierwszy wpis na firmowym blogu miał charakter powitalny.

15 lutego 2019 | tekst na 3 min
Read More
10 lutego 2019 | tekst na 3 min

Ostatnie warsztaty z cyklu #BułaDesign. Zobacz, co udało nam się zaprojektować!

                                                           ...
10 lutego 2019 | tekst na 3 min
Read More
21 marca 2018 | tekst na 3 min

Skuteczna komunikacja Twojej marki. Zacznij od tych trzech podstawowych zasad

Zastanawiasz się, co zrobić, żeby świat w końcu usłyszał o Twoim produkcie? Jesteś przekonany, że nikt nie chce słuchać, tego co masz do powiedzenia o swoim projekcie? Uważasz, że oferujesz najlepsze usługi, ale klienci nie potrafią ich docenić? Pomyśl, czy przyczyna nie leży w źle skonstruowanej komunikacji. Autor: Agnieszka Stefaniak-Zubko
Read More