Design Thinking

Design Thinking to proces projektowania, w którym stawiamy człowieka w centrum uwagi. W interdyscyplinarnych zespołach kreujemy rozwiązania, prototypujemy i testujemy innowacyjne produkty i usługi, uwzględniając perspektywę biznesową.

Dlaczego warsztaty Design Thinking to dobre narzędzie?

  • pozwalają w krótkim czasie wygenerować kilkadziesiąt koncepcji
  • angażują uczestników, którzy dzięki temu utożsamiają się z projektem
  • umożliwiają poznanie preferencji grupy docelowej (bezpośrednio, a nie tylko w badaniach deklaratywnych)
  • są przestrzenią do integracji uczestników
  • dają możliwość obserwacji różnych postaw, umiejętności współpracy, komunikacji w zespole
  • szybkie prototypowanie wyzwala pozytywną energię i uwalnia kreatywność

Gdzie się sprawdzi metoda Design Thinking ?

  • w firmach, które chcą wprowadzić na rynek nowy produkt lub usługę
  • w projektach HR
  • w instytucjach publicznych, kultury
  • w firmach, które chcą wdrażać innowacje
  • w NGO’s

Narzędzia, których używamy podczas warsztatów to m.in.:

Zobacz, jak wyglądają nasze warsztaty:

Uczestnicy warsztatów przechodzą przez pięć etapów Design Thinking

Już 3 godziny wystarczą nam, aby wprowadzić grupę w metodę Design Thinking. Moderujemy także szkolenia jednodniowe i wielomiesięczne procesy. W swoim zespole posiadamy certyfikowanych moderatorów Design Thinking.

Projekt-Marka o skuteczności Design Thinking:

„Sprawdza się w każdym biznesie”

Agnieszka Jasińska

„Inspiruje jednostki i rozwija zespoły”

Agnieszka Stefaniak-Zubko

„Uwalnia kreatywność i generuje rozwiązania”

Agnieszka Wyszyńska

Chcesz wprowadzić Design Thinking u siebie?

Napisz i opowiedz o swoich potrzebach! Pomożemy Ci wybrać najlepszą formę szkolenia, określić grupę warsztatową, przygotować przestrzeń do pracy.

Agnieszka Wyszyńska
a.wyszynska@projektmarka.pl