Jak zadbać o wizerunek marki i zbudować model franczyzowy?
Poznaj ThreeZones, dynamicznie rozwijającą się firmę outsourcingową
Zadanie
ThreeZones to wiodąca firma specjalizująca się w outsourcingu usług. Zespoły wykwalifikowanych pracowników ThreeZones świadczą usługi dla największych firm z branży automotive, logistycznej, budowlanej, spożywczej i AGD/RTV. Firma, początkowo działająca na terenie województwa śląskiego z uwagi na szybki rozwój i rosnące zapotrzebowanie na usługi outsourcingu podjęła decyzję o rozszerzeniu działalności na podstawie modelu franczyzowego. Zadaniem specjalistów Projektu Marka było opracowanie koncepcji rozwoju firmy w oparciu o franczyzę.
W związku z rozwojem i zmianą modelu funkcjonowania firmy powstała potrzeba stworzenia nowej strategii marki i strategii jej komunikacji. Jednym z elementów prac było uporządkowanie istniejących elementów identyfikacji wizualnej. Klient zastrzegł jednak, aby nie zmieniać obowiązującego logo marki.
Realizacja
- wywiady (pracownicy, kontrahenci, potencjalni franczyzobiorcy)
- analizy (rynku, konkurencji)
- warsztaty i praca z Klientem nad identyfikacją DNA marki, wartości i kluczowych kierunków strategicznych
- opracowanie podręcznika operacyjnego sieci franczyzowej ThreeZones
- opracowanie nowego claimu marki, zgodnego z jej charakterem i misją
- dostosowanie i rozwinięcie identyfikacji wizualnej do nowych założeń strategicznych (m.in. wprowadzenie key visual i kolorystyki uzupełniającej)
- projekt akcydensów dla firmy ThreeZones
Zespół projektowy
Agnieszka Jasińska
Agnieszka Wyszyńska
Agnieszka Stefaniak-Zubko
Beata Nocoń
Partnerzy
Grzegorz Sadłoń/Codarius
Co dalej?
Po zakończeniu prac nad strategicznym etapem w zakresie modelu biznesowego firmy i komunikacji specjaliści Projektu Marka zajęli się ich praktycznym wdrożeniem. W ramach współpracy z marką zrealizowano m.in. projekt i wdrożenie nowej strony internetowej, fotograficzną sesję wizerunkową, obsługę kanałów w mediach społecznościowych, obsługę medialną firmy.
Firma ThreeZones świadomie buduje markę pracodawcy. W ramach współpracy, realizowaliśmy także działania z obszaru employer brandingu – ZOBACZ WIĘCEJ