Jak zaprojektować markę od podstaw?

Poznaj Potrafish – program rozwoju dla młodzieży, poszukującej własnej drogi

Zadanie

Aleksandra Duda to doświadczony coach, trener i pedagog. Pasją naszej klientki jest praca z młodzieżą. Ola stworzyła swój autorski program, który ułatwia młodzieży efektywną naukę, uczy pokonywać szkolne i życiowe trudności i pomaga podejmować trudne decyzje. Zwróciła się do nas z prośbą o zaprojektowanie jej marki, produktu i komunikacji. To była dla nas czysta przyjemność.

Realizacja

Na podstawie wywiadów zrealizowanych przez właścicielkę marki z grupą młodzieży z wiodących śląskich liceów, zidentyfikowałyśmy potrzeby grupy docelowej, dookreśliłyśmy archetyp marki i zaprojektowałyśmy kompletną strategię. Zaproponowałyśmy także nazwę całego projektu, opierając się z jednej strony na symbolice ryby (mądrość, zwinność, doskonałe przystosowanie się do warunków zewnętrznych i wytrwałość w dążeniu do celu, nawet jeśli trzeba płynąć pod prąd), z drugiej na komunikacie wzmacniającym młodzież (wiem, że potrafisz) i grze słów.  Do tego dodałyśmy logo wraz z całą identyfikacją wizualną także wykorzystującą pojemność podwodnych motywów. Tak „opakowana” marka trafia do młodzieży, ułatwia budowanie relacji opartych na uwadze, partnerstwie i doświadczeniu, które Aleksandra Duda ma do zaoferowania swoim odbiorcom.

Zespół projektowy

Agnieszka Jasińska
Agnieszka Wyszyńska
Agnieszka Stefaniak-Zubko
Beata Nocoń