Nawet najlepszy pomysł na biznes to dopiero połowa sukcesu. Prawdziwa sztuka to dotrzeć z odpowiednim produktem/projektem/usługą do właściwych odbiorców. Sprawdź, jak to robimy dla naszych klientów (i dla siebie)
Zobacz nasze
realizacje
realizacje
24 października 2020
Rybnik 360. Strategia komunikacji i identyfikacja wizualna
Komunikacja i partycypacja, czyli jak budować miasto przyszłości i włączyć w to mieszkańców?
18 stycznia 2020
Silesia Marathon. Biegiem po zwycięstwo
Oferta sponsorska dla największej imprezy biegowej w województwie śląskim Złoty medal, smak zwycięstwa, łzy szczęścia,…
18 stycznia 2020
2 października 2019
Jak zaprojektować markę od podstaw?
Poznaj Potrafish - program rozwoju dla młodzieży, poszukującej własnej drogiAleksandra Duda to doświadczony coach, trener…
2 października 2019
20 sierpnia 2019
Jak zbudować skuteczną komunikację wewnętrzną?
Analiza strategiczna i warsztaty dla Uniwersytetu Śląskiego Uniwersytet Śląski przygotowywał się do opracowania nowej strategii…
20 sierpnia 2019
30 czerwca 2019
Jak wprowadzić na rynek nową markę?
Poznaj Marbet Style i naszą strategię dla dobrego wzornictwa Zwiększenie rozpoznawalności marki Marbet Style poprzez…
30 czerwca 2019
26 czerwca 2019
Jak zadbać o wizerunek marki i zbudować model franczyzowy?
Poznaj ThreeZones, dynamicznie rozwijającą się firmę outsourcingową ThreeZones to wiodąca firma specjalizująca się w outsourcingu…
26 czerwca 2019
25 czerwca 2019
Jak zwiększyć sprzedaż w Polsce i zagranicą?
Rozwiązania strategiczno-wizerunkowe dla marki Alumast Firma Alumast S.A. jest wiodącym projektantem i producentem innowacyjnych rozwiązań…
25 czerwca 2019
25 czerwca 2019
Co łączy piękne życie z branżą chemii budowlanej?
Feidal - strategia dla fachowców Marka Feidal to producent wysokiej jakości chemii budowlanej, specjalizująca się w…
25 czerwca 2019
25 czerwca 2019
Jak powstała marka dla świadomych ojców?
Projekt Tato, czyli mama ma dziś wolne Założenie było proste. Mieliśmy stworzyć przestrzeń do rozwoju…
25 czerwca 2019
Podoba się? My jesteśmy dumni! Jeśli chcesz wiedzieć, jak możemy wspólnie rozwinąć Twoją markę, napisz do nas