Liczy się z kim
i dla kogo

Niezależnie od tego, czy odbiorcami Twoich produktów lub usług są firmy (B2B) czy klienci indywidualni (B2C), za każdą decyzją, kontraktem czy zakupem stoją ludzie, ich emocje i potrzeby

Sukces buduje się na wiedzy

Kluczowym elementem procesu projektowania i wdrażania na rynek nowych produktów i usług jest głęboka analiza potrzeb odbiorcy i celów, jakie stawia sobie Twoja firma. Takie podejście nie tylko wyróżni Cię na rynku, ale stanie się fundamentem trwałej przewagi konkurencyjnej.

W następnym kroku wspólnie nakreślimy obszary szans w kontekście potrzeb użytkowników, wykonalności technicznej i efektywności ekonomicznej. Kolejnym z elementów jest budowa prototypów wybranych koncepcji i testowanie ich na rynku. Ten model pracy opiera się na metodzie Design Thinking, która doskonale sprawdza się podczas projektowania innowacyjnych rozwiązań.

Zaplanujmy wspólnie Twój sukces

Zanim rozpoczniesz swój biznes lub wdrożysz na rynek usługę albo nowy produkt, warto dokładnie przeanalizować, co chcesz oferować odbiorcom. Wspólnie zidentyfikujemy Twoją grupę docelową, segmenty klientów oraz ich potrzeby. Przeanalizujemy, jakimi kanałami najskuteczniej dotrzesz do odbiorców ze swoją ofertą. Omówimy strukturę planowanych przychodów i wydatków. Sprawdzimy, jakie są mocne strony Twojej oferty, a co wymaga udoskonalenia. Dodatkowo opracujemy propozycję wartości Twojej marki.  Jednym słowem wspólnie opracujemy Twój model biznesowy.

Dlaczego to takie ważne?

  • zminimalizujesz ryzyko wprowadzenia na rynek swojej oferty
  • zyskasz pewność, że działasz w dobrym kierunku
  • udoskonalisz swoją markę, ulepszysz produkt lub usługę
  • dostarczysz swoim odbiorcom wartość, jakiej potrzebują

Daj się poznać z jak najlepszej strony

Przygotuj się na sukces Twojej marki i zaprojektuj go ze specjalistami. Najważniejsze to mieć realny wpływ na to, jak odbiorcy postrzegają Twoją firmę i do kogo docierasz ze swoją ofertą.

Zaczniemy od zdefiniowania osobowości Twojej marki, jej cech i wartości, którymi się kieruje. Zgodnie z nimi określimy się m.in. grupy odbiorców, jej nazwę, slogan i logo. Zaprojektujemy optymalne narzędzia realizacji Twojej strategii.

Profesjonalnie zaprojektowana, silna marka to gwarancja satysfakcjonujących wyników finansowych firmy, ale również trwałości nawet w czasach największych kryzysów. O to zadbają już ambasadorzy i wyznawcy marki, czyli Twoi najbardziej zaangażowani odbiorcy. Pozwól więc im się znaleźć

Tylko dobrze obrany cel, gwarantuje satysfakcjonujące wyniki

W skutecznej sprzedaży, liczy się „wiem”, a nie „wydaje mi się”, dlatego tak ważna jest strategia działania zbudowana na analizie twardych danych. Ich źródłem może być m.in. proces pozyskiwania i obsługi klienta (online i offline) oraz wyniki sprzedaży.

Analitycy i stratedzy Projektu Marka wesprą Cię w:

  • wypracowaniu strategii działania tak, aby umożliwić Ci zwiększenie sprzedaży i pozyskanie nowych klientów
  • analizie ścieżki pozyskiwania leadów oraz jej optymalizacji i przekształcaniu w realnych klientów
  • ocenie kompetencji w zespole oraz poprawę efektywności procesów sprzedażowych
    budowaniu
  • budowie komunikacji między działem sprzedaży i działem marketingu
  • budowaniu długofalowych relacji z obecnymi i nowymi klientami
  • wdrożeniu narzędzi i technologii, optymalizujących skuteczność prowadzonych działań
  • przekształceniu Twojej firmy w dochodowy i stabilny biznes

Wybierz model, w jakim będziemy współpracować (możesz też spytać nas, dobierzemy optymalne rozwiązanie)

Konsultacje

Nasz zespół zawsze chętnie doradzi, w jaki sposób możesz zbudować skuteczną strategię dla swojej marki czy produktu. Podpowiemy na co zwrócić uwagę i co może stanowić dla Ciebie i Twojego zespołu wyzwanie. Zainspirujemy Cię do sięgnięcia po narzędzia optymalizujące prace projektowe.

Pracujemy w oparciu o metodę Design Thinking.
Zobacz efekty:

Współpraca

Jesteśmy gotowi służyć Ci radą i doświadczeniem, obserwując w jaki sposób realizujesz wraz ze swoim zespołem proces projektowania. Z przyjemnością włączamy się do zadań np. w roli moderatorów i konsultantów. Szczegółowy zakres naszych działań ustalimy na samym początku współpracy.

Pełna obsługa

Służymy pełnym, merytorycznym wsparciem i realizujemy każdy z etapów procesu. Przed przystąpieniem do działania dokładnie omówimy, w jakim zakresie włączamy do pracy nad projektowaniem Ciebie, przedstawicieli Twojej firmy, Twoich odbiorców i kontrahentów lub innych niezbędnych do realizacji procesu ekspertów.

Chcę zobaczyć
Chcesz wprowadzić Design Thinking u siebie?

Napisz i opowiedz o swoich potrzebach! Pomożemy Ci wybrać najlepszą formę szkolenia, określić grupę warsztatową, przygotować przestrzeń do pracy.

Agnieszka Jasińska
a.jasinska@projektmarka.pl