Co łączy piękne życie z branżą chemii budowlanej?

Feidal – strategia dla fachowców

Zadanie

Marka Feidal to producent wysokiej jakości chemii budowlanej, specjalizująca się w profesjonalnych systemach ociepleń, tynkach, klejach, farbach elewacyjnych, farbach do wnętrz i preparatach gruntujących. Markę wyróżnia blisko stuletnia historia i doświadczenia, rozwijającej się rodzinnej firmy.

Niedawno polski oddział Feidal zmienił właściciela. Była to okazja do wypracowania nowej strategii firmy, identyfikacji wizualnej i odświeżenia jej wierunku. Działaniami zajął się oczywiście zespół Projektu Marka. Przy okazji powstała także nowa seria opakowań produktowych.

Realizacja

Nowa strategia firmy powstała w oparciu o warsztaty z Zarządem i pracownikami przy wykorzystaniu elementów Design Thinking. W efekcie, działania firmy powstają obecnie wokół hasła „Żyj piękniej”, które jest odzwierciedleniem filozofii marki i jej kluczowych wartości. Z oferty firmy wydzielono produkty i usługi dla odbiorcy indywidualnego, które tworzą linię Żyj piękniej. Z kolei ofertę dla branży budowlanej i projektanów łączy hasło: Stworzony dla fachowców. W ramach prac odświeżono i unowocześniono logotyp marki, w oparciu o dotychczasowy znak, dobrano także nowoczesną kolorystykę, spójną ze strategią marki. Powstała także strona internetowa.

Zespół projektowy

Agnieszka Jasińska
Agnieszka Stefaniak-Zubko
Agnieszka Wyszyńska
Beata Nocoń

Partnerzy

Katarzyna Breczko
Dawid Szwajca