Jak wprowadzić na rynek nową markę?

Poznaj Marbet Style i naszą strategię dla dobrego wzornictwa

Zadanie

Zwiększenie rozpoznawalności marki Marbet Style poprzez wprowadzenie na rynek nowych kolekcji mebli NEON i FIN. To designerska propozycja, wyróżniająca się estetyką, funkcjonalnością i korzystną ceną

Realizacja

  • strategia komunikacji
  • wdrożenie strategii komunikacji, obejmujące naming, copywriting, działania PR w mediach tradycyjnych i społecznościowych, projekt i wdrożenie strony internetowej, opracowanie materiałów reklamowych (katalogu i kart produktowych, realizacja sesji fotograficznej)
  • prezentacja produktu w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego

Zespół projektowy

Agnieszka Jasińska
Katarzyna Wolny
Pracownia BroKat
Radosław Kazimierczak

Jak pracowaliśmy?

Grupa Marbet działa na rynku od 37 lat i jest znanym producentem opakowań styropianowych stosowanych dla sprzętu ADG i RTV oraz artykułów wykończenia wnętrz.

Najmłodszą marką wchodzącą w skład Grupy jest Marbet Style, która realizuje produkcję dla szwedzkiego koncernu meblowego. W poszukiwaniu nowych dróg rozwoju oraz potrzeby stworzenia własnej, rozpoznawalnej marki meblowej Marbet Style zdecydowała się na stworzenie autorskich kolekcji mebli zapraszając do współpracy znanego polskiego projektanta Tomasza Augustyniaka. Tak powstały dwie pierwsze kolekcje mebli: NEON i FIN nawiązujące do najlepszych tradycji polskiego wzornictwa oraz okresu modernizmu.

Efekty współpracy

  • wyróżnienie Must Have
  • wyróżnienie Śląska Rzecz
  • nagroda Top Design Awards 2014
  • finalista konkursu Dobry wzór 2014